Lopate

Blog po meri ljubitelja lopate

субота, 17. септембар 2011.

Lopate na velikom platnu

Najnovije ostvarenje Oliver Stone-a "Deadly Shovel Love" (Smrtonosna Lopatarska Ljubav) je oborilo sve rekorde u prodaji karata u prvom mesecu. Triler koji ne ostavlja prostora za predah. U konstantnoj tenziji držaće vas neverovatna ljubavna priča koja je pisana po istinitom događaju.

Uvod u radnju: Mladi građevinski radnik po imenu Jeff Bloke (George Clooney) je zaljubljen u svoju nekadašnju školsku drugaricu Mary Tramp (Jennifer Love Hewitt) koja je sada student novinarstva. Sve dobija drugugčije značenje kada Džef sazna da Mary, zapravo, nije zaljubljena u njega, već u njegovu Lopatu (Shovel).

Posle formianja začaranog ljubavnog trougla film ne posustaje sa iznenađenjima do samog kraja. jedno od najfantastičnijih ostvarenja 21 veka.                                                                        Time Magazine

Ovaj film je propratila i poznata Hollywood-ska afera. Prepirka između Olivera Stouna i Upravog odbora Warner Brothers-a. Naime, WB upravni odbor je rekao Oliveru Stone-u (ne zna se ko tačno) da nema dobar osećaj za rasuđivanje i da će film biti propast. Za jedan od razloga naveli su to da će jedina publika filmu biti lopatarska zajednica, koja ima zdravih sinapsi u mozgu poput osamdesetogodišnje parkinsonovke.

Posle gigantskog uspeha ovog filma, režiser je poslao pismo odboru u kome je pisalo: Za ovakav uspeh pretpostavljam da želite da zahvalite Hoolywood-skoj publici koja ima IQ poput zakržljalog planktona. Pokušao je da bude ironičan Oliver Stone.
                                                                                                      

2 коментара:

  1. Upravo sam odgledao film po treci put! Prvi put kada sam ga odgledao pre tacno 7 casova i 30 minuta, skunuvsi ga sa neta naravno, film mi se dopao jos u samoj najavnoj spici. Posto je snimak bio ocajan, bioskopski, resio sam da potrazim dvd rip. Odgledavsi i njega, bio sam odusevljen specijalnim efektima kojima ovaj film obiluje, i samom satiricnom pomalo tragik-komicnom pricom koja na jedinstven nacin prikazuje sudbinu jedne mlade i ne iskvarene lopate. Nakon samog zavrsetka i neverovatnog kraja, uz obilje suza i smeha, prijatelj me je nazvao i obavestio da sam uzalud gubio vreme i da moram odgledati 3D verziju ovog fantasticnog filma. Ne trenuvsi ni okom, download se vec nasao pred mojim ocima. Nakon najduzim 30 min. koje sam proveo cekajuci da se ovo epohalno ostvarnje "skine" na moj racunar otpoceo sam sagu od sat i cetirideset pet minuta! E to treba doziveti!

    ОдговориИзбриши
  2. U potpunosti se slazem. Ja sam ga gledala u bioskopu i stvarno je neverovatan dozivljaj. Da se ja pitam, svo troje bi dobili oskara.

    ОдговориИзбриши